By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
VerianetVerianetVerianet
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Verianet
  • Ημαθία
    • Βέροια
    • Νάουσα
    • Αλεξάνδρεια
  • Ειδήσεις
    • Διεθνή
    • Ελλάδα
    • Εργασιακά
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Υγεία
    • Ψυχαγωγία
  • Ατζέντα
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Θέματα
Search
Reading: Στον «αέρα» το ψηφιακό πελατολόγιο στα αυτοκίνητα!
Share
Font ResizerAa
VerianetVerianet
Search
Have an existing account? Sign In
Follow US
Verianet > News > Ειδήσεις > Οικονομία > Στον «αέρα» το ψηφιακό πελατολόγιο στα αυτοκίνητα!
ΟικονομίαΕιδήσειςΕλλάδα

Στον «αέρα» το ψηφιακό πελατολόγιο στα αυτοκίνητα!

Sofia Veiou
Sofia Veiou 25 Απριλίου 2025
Share
5 Min Read
SHARE

Στον «αέρα» το ψηφιακό πελατολόγιο στα αυτοκίνητα!

Μαύρες τρύπες στο Ψηφιακό Πελατολόγιο Οχημάτων που καθιστούν αδύνατη την απρόσκοπτη εφαρμογή του χωρίς προβλήματα και αναίτια πρόστιμα στους επιχειρηματίες, εντοπίζει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος.

Με επιστολή τους προς τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, επισημαίνει πως δεν δόθηκε ο απαιτούμενος χρόνος προσαρμογής στις επιχειρήσεις, ώστε, μετά την απόφαση, να υλοποιηθούν οι προδιαγραφές, οι οποίες απορρέουν από την απόφαση, και να υπάρχει η δυνατότητα σε όλους για έναρξη πιλοτικού και υπάρχει μεγάλη αναταραχή στους πελάτες τους.

Ο Σύνδεσμος τονίζει ότι, το δοκιμαστικό περιβάλλον που είχε δοθεί και οι τεχνικές προδιαγραφές του διαφέρουν από αυτές που ισχύουν μετά την απόφαση, γεγονός που προκαλεί σύγχυση. Ειδικότερα επισημαίνονται τα ακόλουθα:

  • Δεν έχουμε διαθέσιμο Service για την ανάκληση δεδομένων οχημάτων από την πινακίδα του οχήματος.
  • Στη τεχνική τεκμηρίωση έχει διαφορετικές τιμές στο πεδίο “Κατηγορία παρεχόμενων υπηρεσιών” σε σχέση με το ΦΕΚ. Αν στηριχθούμε στο ΦΕΚ, δεν γνωρίζουμε τι τιμές στέλνουμε στην ΑΑΔΕ για τις επιμέρους επιλογές.
  • Τα πεδία που αναφέρει το ΦΕΚ “Ημ/νια και ώρα αναχώρησης”, “Ημ/νια και ώρα επιστροφής” δεν υπάρχουν στη τεχνική τεκμηρίωση. Να υποθέσουμε ότι είναι απλά η ημ/νια της καταχώρησης της εγγραφής ενημέρωσης; – Γενικά δεν υπάρχει τεχνική τεκμηρίωση ενημερωμένη.
  • Το πεδίο “Περιοδικότητα” δε μας λέει τι είναι. Να υποθέσουμε ότι αφορά σε αριθμό μηνών, λόγω του τύπου πεδίου (int);
  • Στη σύνδεση με παραστατικό ΦΗΜ, στη τεχνική τεκμηρίωση, δεν υπάρχει το πεδίο Αξία παραστατικού και το πεδίο Τρόπος πληρωμής.
  • Από τα βίντεο της ΑΑΔΕ δεν φαίνονται ενέργειες όπως “Ακύρωση” (από τη λίστα αρχικών εγγραφών). Παρόλα αυτά στο ΦΕΚ αναφέρει ότι θα πρέπει να γίνει νέα καταχώρηση με σύνδεση με την ακυρωθείσα εγγραφή.
  • Δεν διευκρινίζεται ποιος είναι ο χρονισμός έκδοσης παραστατικών σε σχέση με την “Έξοδο” του πελάτη (οχήματος) από την επιχείρηση.
  • Στη περίπτωση έκδοσης πολλαπλών παραστατικών παροχής για μία είσοδο οχήματος, απαιτούνται αντίστοιχες σε πλήθος εγγραφές “Εισόδου” στην εφαρμογή του πελατολογίου με σκοπό τη συσχέτιση μεταξύ τους.
  • Υπάρχει περιορισμός στο χρονισμό που δημιουργούνται οι πολλαπλές εγγραφές εισόδου του οχήματος; Δηλαδή, πρέπει να προηγείται έξοδος προ της δημιουργίας νέας εγγραφής;
  • Οι πολλαπλές εγγραφές ‘εισόδου/εξόδου’ του ίδιου οχήματος στο πελατολόγιο, με σκοπό τη συσχέτιση με αντίστοιχα παραστατικά, διασυνδέονται με κάποιο τρόπο μεταξύ τους;
  • Στο video της παρουσίασης, με τον αριθμό κυκλοφορίας συμπληρώνεται αυτόματα εργοστάσιο και κατηγορία. Μέσω του API δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα
  • Οι τεχνικές προδιαγραφές και τα XSD schemas, που παρέχονται για το δοκιμαστικό περιβάλλον, διαφέρουν σημαντικά από εκείνα του παραγωγικού. Δυστυχώς, αυτό δημιουργεί σοβαρά προβλήματα κατά την ανάπτυξη και τη μετάβαση σε παραγωγή, καθώς ο κώδικας που λειτουργεί σωστά στο δοκιμαστικό περιβάλλον αποτυγχάνει ή απαιτεί αλλαγές όταν τεθεί σε λειτουργία στο παραγωγικό περιβάλλον.
  • Επιπλέον, φαίνεται πως στο παραγωγικό περιβάλλον ενσωματώνονται διαφορετικοί ή επιπρόσθετοι έλεγχοι, οι οποίοι δεν τεκμηριώνονται ούτε προκύπτουν από το επίσημο API ή τις συνοδευτικές προδιαγραφές. Αυτό καθιστά την ανάπτυξη ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς δεν υπάρχει τρόπος να προετοιμαστεί κανείς επαρκώς ούτε να πραγματοποιήσει πλήρες δοκιμές εκ των προτέρων.
  • Το παραγωγικό περιβάλλον, το οποίο περιλαμβάνει διαφορετικές και πρόσθετες απαιτήσεις, είναι διαφορετικό από το δοκιμαστικό περιβάλλον που είχε δοθεί.

 

Και εκκρεμότητες

Συγχρόνως, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος επισημαίνει πως υπάρχουν και οι ακόλουθες εκκρεμότητες:

  • Δυνατότητα ακύρωσης ηλεκτρονικών τιμολογίων/ΤΔΑ μέσω παρόχου ΥΠΑΗΕΣ
  • Δωροεπιταγές που δίνονται σε πελάτη επιχείρηση
  • Διακίνηση δώρων

 

Τι προβλέπει το πρόγραμμα της ΑΑΔΕ

Το Ψηφιακό Πελατολόγιο, τέθηκε σε λειτουργία από τις 14 Απριλίου 2025, σε πιλοτική βάση ξεκινώντας από τους κλάδους, που σχετίζονται με τα οχήματα.

Έως και τις 30/6/2025, η τήρηση του Ψηφιακού Πελατολογίου είναι προαιρετική, ενώ από 1/7/2025, γίνεται υποχρεωτική.

Υπόχρεες για την τήρηση του Ψηφιακού Πελατολογίου Οχημάτων είναι οι εξής κατηγορίες επιχειρήσεων:

  • συνεργεία επισκευής και συντήρησης οχημάτων
  • φανοποιεία
  • επιχειρήσεις με αντικείμενο την τοποθέτηση συναγερμών, ηχοσυστημάτων και οργάνων σε οχήματα
  • χώροι στάθμευσης
  • πλυντήρια αυτοκινήτων
  • επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών (δίτροχων, τρίτροχων, τετράτροχων), μοτοποδηλάτων, επιβατικών οχημάτων που προορίζονται για επαγγελματική ή προσωπική χρήση, επαγγελματικών οχημάτων, γεωργικών και λοιπών αυτοκινούμενων μηχανημάτων.

 

sofokleousin.gr

 

You Might Also Like

Σχέδιο επιτάχυνσης πλειστηριασμών: Τι αλλάζει στις ανακοπές

Καλοκαιρινό ηλεκτροσόκ! +60% η τιμή του ρεύματος

Άπιαστο όνειρο οι καλοκαιρινές διακοπές για έναν στους 2

Ημαθία: Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην Εγνατία στο ύψος Κλειδίου

Τι αλλάζει στα στεγαστικά δάνεια με τον θεσμό της διαμεσολάβησης

TAGGED:Must Read
Share This Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Π.Ε. Ημαθίας: Υποβολή Αιτήσεων για ένταξη στο Πρόγραμμα Αναδιάρθρωσης και Μετατροπής Αμπελώνων περιόδου 2025-2026
Next Article Λέσχη Αυτοκινήτου Βέροιας: Το 27ο Rally Sprint Φίλιππος το Σαββατοκύριακο 17-18 Μαΐου
Leave a review

Leave a review Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Please select a rating!

Διαβάστε επίσης

ΟικονομίαΕιδήσειςΕλλάδα

Κυνήγι για παλιά χρέη στην Εφορία- Πότε και πώς “παγώνουν”

9 Ιουνίου 2025
ΟικονομίαΕιδήσειςΕλλάδα

ΔΥΠΑ: Έρχονται δύο νέα προγράμματα κατάρτισης για ανέργους- Όλες οι λεπτομέρειες

6 Ιουνίου 2025
ΠολιτισμόςΒέροιαΗμαθία

“5 γενιές, μια αλυσίδα” – 70 Χρόνια Εύξεινος Λέσχη Βέροιας

2 Ιουνίου 2025
ΠολιτικήΗμαθία

Απ. Βεσυρόπουλος: Ανακαινίζονται 8 σχολεία της Ημαθίας με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα «Μ. Γιαννάκου»

2 Ιουνίου 2025
ΟικονομίαΕιδήσειςΕλλάδα

Όλες οι διασταυρώσεις της ΑΑΔΕ στις φετινές φορολογικές δηλώσεις!

2 Ιουνίου 2025
ΟικονομίαΕιδήσειςΕλλάδα

Άγγιξαν τα 50 δισ. ευρώ τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς τον ΕΦΚΑ!

31 Μαΐου 2025
Τολμάμε, Γράφουμε, Αποκαλύπτουμε. Ειδήσεις από την Ημαθία (Βέροια, Νάουσα, Αλεξάνδρεια), την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Κατηγορίες

  • Ημαθία
  • Αθλητικά
  • Ειδήσεις
  • Ατζέντα

Χρήσιμα

  • Πολιτική Χρήσης Cookies
  • Όροι χρήσης
  • GDPR

Subscribe

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

Follow US
© Verianet. All rights reserved. Designed & Developed by IMBNET
  • Επικοινωνία
Καλώς ορίσατε

Ο λογαριασμός σας!

Lost your password?