Με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών των Νηπιαγωγείων της Νάουσας και μέσα σε ένα ζεστό και ευχάριστο κλίμα πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου στον πολυχώρο πολιτισμού Χρήστος Λαναράς η επιμορφωτική συνάντηση με θέμα «Μαθησιακές δυσκολίες: αιτιολογία, συνεργασία με γονείς» από την κ. Άννα Βαμβάκη,
Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ60 του 3ου ΠΕΚΕΣ Κ. Μακεδονίας, με επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη τα Νηπιαγωγεία του νομού Πέλλας και τα Νηπιαγωγεία των Δήμων Νάουσας και Αλεξάνδρειας του νομού Ημαθίας.
Το σχολείο είναι ένας χώρος έκφρασης ποικίλων προβλημάτων αλλά και δυσκολιών των παιδιών. Ο μικρόκοσμος του σχολείου αποτελεί παράγοντα που είναι δυνατό να προκαλέσει ή να δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα και δυσκολίες στο παιδί.
- Διαβάστε επίσης: Η «Μπαρμπούτα», οι «μαρτυρίες» και η πραγματικότητα…
Σκοπός της επιτυχημένης επιμορφωτικής συνάντησης ήταν η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη μεθόδων και τεχνικών ώστε να δημιουργήσουν ένα μαθησιακό περιβάλλον το οποίο θα συμβάλλει αποτελεσματικά να παρακαμφθούν οι μαθησιακές δυσκολίες και να ικανοποιηθούν οι διαφορετικές ανάγκες των νηπίων ενισχύοντας τον προφορικό λόγο και την κοινωνικοποίηση τους.
Στην επιμορφωτική συνάντηση οι εκπαιδευτικοί ανέπτυξαν έναν γόνιμο διάλογο με την κ. Βαμβάκη, θέτοντας ερωτήματα και διερευνώντας μελέτες περίπτωσης ενώ είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και πρακτικές αποτελεσματικής συνεργασίας με την οικογένεια, παράγοντα ιδιαίτερα σημαντικό για την υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με ένα πλούσιο μπουφέ, ενδεικτικό της ναουσαίικης γαστρονομίας και φιλοξενίας.